minnosumlaberaber Balevlatm 4 saatte bir ateşi çıkıyordu şükür bugün 2. Gün 6 saate uzadı 38 oluyor hemen ılık duş calpol yapıyoruz,ayrıca ek gıda ona göre besleyici vermeye çalışıyorum, aklınıza gelen yapabilcek bşy varsa söyleyin lütfen
Balevlatm minnosumlaberaber 4 veya 5 aylıktı oğlum dolven ve fitil ile düşürdüm ateşini zor düşüyor du
Balevlatm minnosumlaberaber çorbaya sarımsak fln da köy şifa olsun antibiyotik ya oda başka yapilcak bişey yok benimde elim kolum bağlıydı oğlum covidken ateşten de korkma demişti doktor vücut kendini korumaya alıyor demişti (çok aşırı yüksek olursa sıkıntı tabi Allah korusun)sizinde 2.gunu ya çok yükselmez artk umarım insllh hemen geçer🤲calpol çok fayda etmiyor ama ben dolven kullandm
Elifnisa20 minnosumlaberaber gecmiş olsun ⅔ ay önce atlattık bizde 4 gün sürd atesi 39.5 ları görüyorduk biz evde dusla falan da düşmüyodu hastanede serumla 37 ye düşürmüştk ancak ısllah gecer hemen valla cok illet bisi Allah yardmcınız olsun birde umca solisyon var damla bagısıklık güçlendirici ben onu duymustum aldım suyuna günde 3 kere 10 ar damla olucak sekılde onu kullanınca atesi düşmeye baslamstı bi deneyin isterseniz ben cok fayda gördüm halada kullanıyorum hasta oldukca
minnosumlaberaber Balevlatm öksürüğünüz oldu mu? Ateş bitti şükür ama burun akıntısı öksürük var bizde şimdi
Han01 minnosumlaberaber 10 aylıkken olduk geçen ay. 2 gün 38-39 ateş gördü sonra geçti. Ara ara çıkıyordu ateşi tabi
Oldugugibibiri minnosumlaberaber 3 gün inatçı ateş vardı düşüyor gibi ama tekrar çıkıyordu. Maksimum 40ı gördü. Ama bir kez 40ı gördü.
Hakcjrks minnosumlaberaber 39,40 3,4 gün sürdü tabi covid olduğunu bilmiyorduk yatiş vermişti doktor serumlarla falan zor toparladı sonra test yapıldı çıkış verdi