Bulutttum yani benim çocuğum 10aylıkken düzgün yürebiliyordu, 1 ay evde çıplak ayak yürüdü iyice alıştı, sonra vicco ilk adım aldım, hafif olanlardan ilk evde denedim, yadırgadı evdeyken ilk önce yürüyemedi ama dışarda direkt yürüdü, hiç zorluk çekmedi. Alışmaları zaman alıyor diye duyuyorum ama vicco yu öneririm.