Kızlar bebeğim 10 aylık. Gün boyu kucağımda kalmak istiyor yani kucağımda yaşamak istiyor:) yere bıraktığım an çığlık çığlığa kalıyor. Uykular da tamamen bozuldu atak yazıyor ama hiç böyle olmamıştı ataklar da acaba kendi huyu mu diye merak ediyorum sizin bebiş ler nasıldı 10. Ayda