fatmaemin Seyma7 bebeğiniz erkek mi benim her iki oğlumun başıda çok sıcaktı biri dokunduğunda ateşi var sanardı annmler de normal derlerdi erkek çocuklarının başı sıcak olur oyuzden fazla sıcagı sevmezler derdi