Hemsire25 1.5 yaş kızımda birkaç gündür göz kırpma sıklığı arttı , sürekli gözlemliyorum . Tik olmasından korkuyorum acaba başına gelen var mı
fatmaemin Hemsire25 bizim başımıza geldi bnde ilk başta tik sandım sonra uzun sürünce göz doktoruna götürdüm ve alerji çıktı Bi iki ay ilaç kullandık geçti daha sonra yine başladı sonra yine götürdüm ilaç kullandık Bi iki sene öyle geçti çok şükür geçti ama benim oğlum alerji astım hastası
Hemsire25 fatmaemin Birkaç gündür var hocam . Takip ediyorum . Acaba Tik mi diyorum neredeyse birkaç saat hiç yapmıyor ama bir ara sıklaştırıyor . Belki alerji olabilir dediğiniz gibi