Nazendem1 ilk 2 3 gün bende de oldu ateş baş ağrısı ama geçti sonra uyku düzenimiz değişince vücut yeni düzene alışmaya çalışıyor galiba gündüz de uyuyabilirseniz uyuyun emziriyorsanız aç kalmayın kan şekeriniz düşer bende aç kalınca da baş ağrısı oluyor bir de uyuyamayınca