Hastaneye gittim sağ yumurtaligimda küçük bir kış çıktı kan tahlili verdim ca 19_9 48.4 çıktı yarın doktora gidicem ama başına gelen varmı internette okudum gözüm çok korktu kanser diyor doktor kış küçük ilaç vermeye bile gerek yok dedi ama kan tahlilimdeki beni korkuttu