hepbahar123 doktora gittim hatta iki hafta oldu gideli bana dedi eğer su gibiyse endişe et enfeksiyon olabilir bende yok böyle afedersiniz sümüksü gibi çok sıvı değil gerek yok dedi eğer çok ağır bir koku çıkarsa sonradan. Getirin dedi idrar kültürü filan alacaktı şimdi iyi şükür ama yeşil birde ben yeşillik yiyorum ona bağlıyorum d vitamini de yapıyormuş sağlık ocağından aldığım d vitamini kabızlık yaptı malesef