Kızlar balıgın tazelıgınden emın olamıyorum yanı tazeysede bıraz korkuyoruz doktor 8. Ayda baslatalım dedı ama mama ıle teplımeye gırmıyor mu veya ben saat 5de yogurt verıyorum her gun nasıl oluyor balıga erken baslayan tecrubelı anneler yazarmısınız nasıl yaptınızı