Oğlum 13 aylık 10 gündür resmen yapışık ikiz gibiyiz yok yani böyle birsey sadece kucağımda olmak istiyor sürekli miz miz ağlıyor bagriyor sinirlenip kendini sıkıyor hiçbirseye yetişemiyorum artık asla iş yemek yok yani akşam uyusun yaparım diyorum uyuyor bırakıyorum hemen gözünü açıyor ben yanındaysam tekrar uyur eğer değilsem aglama krizine giriyor artık yoruldum 2 tane daha çocuğum var hiçbirinde bu oğlumda yaşadığımı yaşamadım ya ne zaman geçer bu nedir bu