Bebeğim 3 ay 2q günlük 4 gündür sürekli ağlıyor uyumuyor. Kendini sıkarak resmen sinir krizi geçiriyo . Eşim de uzman evde yok ben o kadar yoruldum ki kimsem yok diye ya akşam oldu ben 1 bardak su içemedim. Durmuyor susmuyor hiç bu kadar çaresiz kalmamıştım. Doktorada gittim bişey yok ben bilmiyorum bu çocuk niye böyle kafayı yemek üzereyim