Bebeğim 5 aylık 2 aylık olduğunda beri sürekli karın üstü egzersiz yaptırmaya başladım 3 3,5 aylarda kendi boynunu tutarak biraz biraz gayret gösterdi sonra çok şükür hep döndü ve tuttu boynunu ama şu aralar dönüyor ve döndüğünde yüzüstü çırpınıyor ağlıyor henüz geri dönmeyi bilmiyor sürekli böyle artık yüzüstü durup uzun uzun bakmıyor dönünce çabalıyor ve ağlıyor acaba boynunda veya sırtında bir ağrısı mi var yoksa normal mi gitmek isteyip gidemegi için mi böyle birşeyi yaşayan varmı ?