53 günlük oğlum var düzenli uyuyan uyumuyor ağlıyor emmek istiyor sütüm yetmedi sanıp dk başı emzirdim yavrum bi kustu kaç giysi battı sonrA rahatladı parmağımı tutarak yada kucağumda uyuyan çocuk ağlamaktan helak oldu uyumadı bende ayağımda salladım alışmaz ayakta sallanmaya alışır mı ya 1 kez oldu .4 yasında oğlum var 2,5 yasına kadar salladım çalışıyodum mahvoldum 2.ci de oyle olmasın dedim rahattım yani