Sevgili anneler🥰 Bebeğim 1,5 aylık.. emziriyorum ama doyup doymadığını tam anlayamıyorum.. biberon veriyorum bu sefer de kusuyor bazen.. bazen de bitiriyor biberondakini.. nasıl anlarım doyduğunu acaba? Dilini sık sık dışarı çıkarıyor ama ağlamıyor ilk uyandığında ve acıktığında ki gibi.. dilini açlıktan mı çıkarıyor anlamadım..