Merhabalar kızım tam 7 aylık oldu ve 3 4 gündür neredeyse geceleri hiç uyumuyor ağlayarak uyanıyor ve sürekli el kulakta dişlerini çıkardı 6 tane dişi var şuan da gözükürde başka çıkan yok. Doktorumuz kök dişlerinden dolayı normal olduğunu söyledi ama bu biraz anormala döndü yaşayan varmı nasıl bir önlem aldınız yardımcı olurmusunuz