ArdenGiz Merhaba kızlar infatrini mamayı tek başına kullansam bi sıkıntı olur mu? Üç şişe anca içiyor zaten doktor günde üç şişe demişti. Atıyorum dördüncüyü içse mesela diğer mamalar yerine sıkıntı olur mu