Birdunyabircennetannesi 1 yaşında tutunarak yürüyoruz ama daha cesaret edip desteksiz yürümüyor 🙊 Neler yapabilirim yürümesine teşvik etmek için ?
Katya Birdunyabircennetannesi 14,5 da yürüdü. Hiç ısrar etmedim. Önemli olan onun hazır hissetmesi. Sadece her denemesinde onu tuttum. Düşüp korkmasını engelledim. Eğer düşerse de tepki vermedim alkış yaptım
Halimea Birdunyabircennetannesi bende sürekli ellerimle alkıs tutuyodum gel oglum gel diye karşı koltuktan bana bir iki adım geliyodu , bazen ellerimle destek veriyodum. 1 yaşına girdi 1 hafta sonra 2 oglumda yürümeye başladı .insallah zamanla bebişiniz yürur cnm 🧡
Kbrozmn 13 aylık yürüdü pek bir şey yapmadım koltuklara tutunuyordu birden baktım yürüyerek bana geliyor 😍
Birdunyabircennetannesi Kbrozmn Ya Bizimkide öyle mesela 3 5 saniye ellerini bırakıyor ellerinden tutup yürütmeye çalışıyorum ama istemiyor mesela
Birdunyabircennetannesi Katya 3 5 saniye kendisi ellerini bırakıp deniyor arada ellerinden tutup yürütmeye çalışıyorum ama hemen atıyor mesela kendini
Melek1921 Bugün tam 15 aylık olduk sıralıyordu birde baktık yürüyor şok olduk tabi eşimle. 🥰 Biz eşimle karşılıklı yürütüyorduk öyle öyle cesaretlendi biraz. Kendini hazır hissettiğinde yürüyecektir muhakkak