nazbalim Ayazpoyraz2821 eğer diş huzursuzluğu ise osanit veya tetagil kullabilirsiniz huzursuzluklarını azaltıyor ama benim kızımda diş sürecinde arada ağlıyor ama sürekli olmuyor, isterseniz bir doktora götürün
Piko2021 Ayazpoyraz2821 10 aylık sürekli sürekli ağlıyor bende onunla ağlıyorum dayanamıyorum artık sabretmekte başka çare yok
Mirosunannesi Ayazpoyraz2821 tetagil öneririm maalesef kızımda öyleydi diş değil falan dediler 1 ay çektim gece gündüz ağlardı diş yok dediği günün iki gün sonrası çıktı dişi sabretmekten baska caren yok kuzum kan idrar falan da bakılmış sonucta
Ayazpoyraz2821 nazbalim gtrdum dr kan idrar tahlili ypti temiz ckti yani artik o kadar caresiz kldm ki napicami sasrdim
nazbalim Ayazpoyraz2821 kaç aylık bebeğiniz benim kızımda bir ara devamlı ağlıyordu 4 aylık civarında doymadığı için ağlıyormuş, alerjik bişide olabilir belki o da huzursuzluk yapıyor
nazbalim Ayazpoyraz2821 ya ek gıdaya başlamamışsınızdır muhtemelen bir açlık durumunu gözlemleyin ben 4 aylık mamaya başlamak zorunda kaldım 4 ay boyunca ne uyudu ne durduu, ufak bir tavsiyee
Piko2021 Ayazpoyraz2821 atak fapan olamaz 4 ay atağı var oda geçmiş ağzı sulanıyor mu elini ağzına götürüyorsa ağzı sulanıyorsa diş kaşıntısı dır
Ayazpoyraz2821 Mirosunannesi valla oyle cnm.ya artik sastim kldm byle dedigin gbi karni tok alti tmiz gzinida ckariyo ama bnm deger oglum byle dgldi disler ckrken
Mirosunannesi Ayazpoyraz2821 bebeklerden biri skinse diğeri huysuz olur derler insallah benim olursa ikinci sakin olsa bari 🤦🏻♀️😂 canları sağolsun geçmiş olsun size de 💕