Hiç duymadım böyle bir şey. Bir arkadaşım günde 1 pakete yakın içiyor ve emziriyor. İki çocuğu var ikisinde de sık sık astım bronşit oluyor, hastanede yatmasını gerektirecek kadar kötüleşiyor kışın. Sigarayla alakası var mı bilmiyorum. Emzirmeyi kes demesi ilginç açıkçası.