Ayxanimm19 3050 doğduk 2800 e düştük şuan 4 buçuk aylık 7 buçuk kilo kızım var🥰 anne sütü alıyor arada geceleri çok uzun uyuduğu için 45-60 cc arası mama veriyorum (sütümü sağmadığımda) 🌺 günde 6-7 bez değiştiriyoruz, ek gıdaya başlamadım ama her yediğime içtiğime ağlıyor sofrada yemek yerken heyecanlanıp ağzını açıyo tabağı yemeye falan çalışıyo 🥺 çok şükür sütüm yetiyo🥰 yattığı yerden yüz üstü dönebiliyo, yatarken ellerinden tuttuğumda ayaklarının üzerine kalkıyo ve tam basıp adım atıyor, sesli gülüyo, değişik sesler çıkarıyo, oyuncakları çok güzel kavrıyo her şeyi ağzına götürüyo damaklarını kaşıyo🙈 oyun halısını çok seviyo ve ceviz adam şarkısına bayılıyo (bide babasına💕) yatarken kafasını baya havaya kaldırıp sabit kalıyor, sırt üstü yattığında ayaklarıyla bi yerden bi yere gidiyo, yüz üstü yattığında ayaklarından güç alarak poposunu havaya kaldırıyo falan aklıma gelenler bunlar🌺💕