Haffuse Cok olmasa da iki yigenimin buyumesine taniklik ettim… Ve daha once de hic boyle bisey duymadim, görmedim… Bu kiz dilini çıgniyor… Bu normal mi?..
Uzaybaby Haffuse dilini emiyor olabilir benimde yiğenim yapmıyordu ama oğlum devamlı dilini emiyordu o aylarda. Şimdi 8 aylık geçti tabiki artık bazen uyurken yapıyo. Sıkıntı etmeyin bebeklerde normal bir şey
Linosh Haffuse normal o aylarda yapıyorlar ben de sasirmistim diş çıkartacaktır dilini keşfetmiştir filan geçer merak etme