Merhaba arkadaşlar, bebeğim 2 ay 20 günlük. 3-4 gün önce ateşlendi ve antibiyotik tedavisi başladık şuan dünden beri emmek istemiyor memeye yaklaşınca bile ağlamaya başladı sebebi nedir acaba aynı durumu yaşayan var mı hastalikla alakalı bir süreç mi onu merak ediyorum ağzında herhangi bir yara mi var diye baktım herhangi bir yara da yok emziği tutuyor biberonla sağıp verince onu da tutuyor sadece memeye karşı bir sıkıntı var lütfen sebebini bilen varsa yardımcı olabilir mi 😥