Arkadaşlar ben günde 4 5 sefer 45 ml mama vermek durumundayım daha iyi kilo alabilmesi için. Drumuz öyle söyledi. 25 günlük şuan. Ilk zamanlar daha sık veriyordum. Sütüm daha iyi ama cok-da yeterli değil. Kaşıkla kadehle vermekten yoruldum biberon kullanıyorum philips avent 0 numara. Ama korkuyorum meme reddi yaşarmıyim. Bu şekilde hem biberon hem emziren var mi. Meme reddi yaşamadan ilerleyen varmi