Merhaba, oğlum şuan 10 ay 24 günlük. İşe başlayalı 2 gün oldu. 10. Ay kontrolünde doktorumuza sordum 4 aydır falan hiç sağıp vermedim, işe başlıycağım ne kadar süt tüketir dedim. Kilosuna göre 24 saatte 600ml , güniçinde sizin yokluğunuz 9 saat desek 380 ml falan içer dedi. Velhasıl işe başladım. Annem biberona 160 koymuş 130unu içmiş. İtmiş kalanını içmemiş. Sonrada bir dahaki beslenme saatinde 60ml içmiş. 3 saat uyanık kalabiliyo şuan. İlk uyanınca yemek yiyor önce. Annem çok yiyo iştahlı bu yüzden süte yer kalmıyor dedi. Ben emzirdiğim için tabi ne kadar içtiğini farketmemiştim. Doktorda yemek konusunda yiyosa aynı öğünde engelleme yesin dedi. E peki sütten yana eksik mi kalıyor şimdi? İçse içse 24 saatte 300 falan içiyordur bence. Doktorun söylediğinin yarısı yani. Çalışan annelerden mama veren ne kadar veriyor yada sağan nasıl yapıyor? Bilgi verirseniz sevinirim.