Dali05 erken dogum yaptıgım için oldugunu söyledı doktorumuz ama yinede bi göz doktoruna götürün dedi
doğdugundan beri yakından dikkatli baktıgında içe kayma vardı
göz doktoru 4. Ayda getırın şimdi böyle olması normal dedı 3. Ay kontrole gıttığimizde bişey kalmamıstı zamanla düzelen bi durum oldugunu söyluyorlar