2bebe1ana merhaba canım benim iki ayrı emzirmekesme süreciyle görüşümü belirteyim sana ilkinden sağdım sağlıkla sütüm çoğaldı ikinci kesmem de hiç sağmadım sırtımın üstüne yattım çok ağrı çektim ama 7 günde kurtuldum beyaz sabunu r göğüslerime sardım öyle sırt üstü yattım tüm behaz sabunu kapattım üstüne sütü kesen maydonoz nane gibi şeyler tükettim