gdsida Mrhb arkadaşlar 5.5 aylık bir oğlum var ,yumruk yaparak sinirlenip kıpkırmızı oluyor ,eline oyuncak veriyorum Boğaz’dan garip sesle ona kızıyor Başına böyle bşr şey gelen var mı
doganinannesi gdsida ay benim kızım da çok asabi ellerini ayaklarını yana açıp sopa gibi uzatıp ıhhhh ıhhh diye kiziyo😀 oyun mu yapiyo ya da bilmiyrm ama şimdi farkettim bak bayadır yapmiyo belki dönemsel biseydir🤔
Masalserin2019 gdsida ay benim kızımda öle :) elini yumruk yapıo yumrugu sallayıp hıı dio bide bana yapıo :) bana kızıo yani :) bazen babannesi onu severken eee eee yapıo uykusu gelsin die direk yumruk yapıp ona sallıo :) bide emerken yumruk yapıp göğsüme vuruo :) dönemsel heralde ama bana nie kızıo anlamıoeum ucan balonu var onu verioeum eline ona yumruk atıp atıo elinden :)
Sevilay61 Benim oglum da 4bucuk aylık bugün aynısını yaptı hatta bu niye bu kadar sinirli bir bebek diye düşündüm içimden dönemsel bir şey olabilir.
gdsida doganinannesi inşallah öyledir 2,3 haftadır var, bir ara kaybıldı sonra yine korkuyorum valla😞