CeylinEkim Ebruli101 varmış canım aylar sonra bi randevu buldum aldım şansıma tüküreyim grev yapacakları tuttu 🤦🏻♀️
meyrakus Piko2021 bizimde aşı vardı hemşire aradı yarın grev var perşembe gelin diye siz nerde yaşıyorsunuz biz istanbuldayız acaba İstanbul mu grevde
meyrakus Piko2021 canım emin değilim ama hemşire bir arkadaşım instagramda yayın yapmıştı İstanbul’da bütün hastane sağlık ocakları yarın grevde diye belki sadece buradadır bilemiyorum ama tabi tam
Balliko Benim de hastanede randevum var kızımın da umarım hastanelerde yoktur öyle birşey bende uzun zaman sonra ilk defa randevu bulabildim
Mercimek26 Eskişehirdeyim. Beni sağlık ocağından aradılar yarın aşı için. Sanırım burda sağlık ocağında yok ama hastanelerde varmış.