Arkadaşlar oğlum 2 yaşında ve bugün bi anda meme bıraktırdım yani konuştum onla ve sonra siyah kalemle boyadım göğsümü pis olmuş flan dedim ama azönce kıyameti kopardı istiyo meme ama vermedim ikna etmeye çalıştım normal sütle en son biraz yatıştı ama baya uğraşcak gibiyiz sizler ne yaptınız bu süreçte hangi yöntemleri denediniz lütfen tecrübelerinizi paylaşın