merkurkedisiii Havalar sıcak malum mamayı hala sıcak suyla mı yapıyoruz soguk önceden kaynamış suyla mama yapan var mı
Esraaakrky merkurkedisiii kaynamış suyu sürahiye alıyorum mama yapacağım zaman cezvede ılıtıp veriyorum. Soğuk verdim birkaç kez gazı çoğaldı midesini üşüttü sanırım
TalentedMom merkurkedisiii ılık suyla yapabilirsin aızıcık sıcak su azıcık da soğutulmuş su ile ılık ayarına getirebilirisn
Brck29 Termos da kaynatılmış suyum oluyor ve ayrı bi şişede kaynatılmış soğutulmuş su ikisini karıştırıp yapıyorum ben ılık olacak şekilde 😊
balliordek Bunu şu şekilde örneklendirebilirim, mesela havalar sıcak diye siz çayınızı soğuk suyla mı yapıp içiyorsunuz ya da çorbanızı falan yine aynı şekilde. Mama da öyledir, olması gerektiği gibi verilir.
Minik-prenses merkurkedisiii Ben suyu kaynatıyorum ılımasını bekliyorum sonra hazırlayıp veriyorum . Soğuk olduğu zaman gaz yapıyor