Podema Bebeğim 19 günlük gaz sorunu var uyku uyuyamıyor, kıpkırmızı oluyor ıkınmaktan. Hiç ilac kullanmadık bu ilacı arkadaşım önerdi bu günden itibaren kullanan var mı? Çok küçük diye korktum, doktorumuz yok sorabileceğim.
Deletedmom_61 Podema evet biz kullandık tamemen bitkisel çok rahatlatır emziriyorsanız kimyon mutlaka için
hepoyleolurzatenn Podema kullanabilirsn canım bn 17 günlükken gaz damlası kullandım sab simplex şimdide nurse aldım ama sab daha etkiliydi nursede güzel rahatlıkla kullanabilirsin
Deletedmom_61 Podema tam hatırlamıyorum kuzum 20-25 günlükken başladık çok küçüktü yani yinede bilen arkadaşlar yazsın yanlış bişey demeyim
ezmagerva Podema 15 günlükken çok gazı olduğu günler sabah 20 damla akşam 20 damla verdim gazı büyüdükçe azaldı rahatladı çocuk 10 damla sabah 10 damla akşam verdim 3 ay 22 aylığız bu ilaçtan önce gaz nöbetleri geçiriyordu maşallah sonrasında hiç sıkıntı yaşamadık korkuyum bırakmama ama artık bırakma vakti geldi büyüdü çünkü gaz sorunu zaten azalmıştır
Defnolita Podema ben de kullandım şöyle ki küçük diye az vermiştim,düzenli kullanmadım.Sonrasında doktorumuz düzenli kullandığımda faydasını göreceğini söyledi ve öyle de oldu.
Esraaa55 Podema bende kullanıyorum sabah 10 aksam 10 damla hergün aynı saate 1hafta 10 güne gösterıyor etkisini
Kaganefeninannesi Podema damlasının biz de etkisi olmadı doktorumuz şurubunu verdi nurse harveys şurubunu alın derim bende
Srpslk Podema tek care bulabildiğim damlaydı sürekki yedekli dururdım birini acınca hemen yenisini alırdım biri evde biri cantamda dururdu. İlk 15 gün sürekli bağırdı cocuk damlayı kullandık cok rahatlamıştı 4 ay boyunca kullandm ben
Kaganefeninannesi Podema şuan da colinox yazdı yeni damla bugün aldım bide nurse harveys şurubunu içiriyorum bunların yanı sıra da ben zeytinyağı içiriyordum günde 1 çay kaşığı bağırsaklarını yumuşatması İçin daha rahat yapıyorlar o zaman doktoruma söyledim o da günde 4 çay kaşığına çıkmamı söyledi siz de zeytinyağı içirebilirsiniz
Asl90 Podema 15 günlükken doktor tavsiyesi ile başladım memnun kaldım. Damlası değil ama şurubu etkili onu alın. Doktora danışmakta fayda var
Podema Asl90 nazlimom_ bugün doktorum sab simplex verdi, anlaşmalı olabilir mi bilmiyorum diğerini de kullanabilirsin dedi ama bu ilacı yazmış, 2 sefer verdim cocuğım süt kusuyor hemde baya ilactan olabilir mi
Yusufunannesi97 Podema Ay evet durumunuz ne oldu sonra? Biz de dun basladik bebegim normalde de kusardi ama bu kadar degildi. Dun her emmeden sonra yogurt kesigi seklinde kustu damladan olabilir mi acaba?