1 ay 23 günlük oglum var.iki gündür ayni saatlerde sabah ve aksam olmak üzere ağlıyor ama kucakta düz tutunca sakinliyor koluma yatırınca ağlıyor ayakta sallayınca bi süre susuyor tekrar başlıyor aglamaya gazını da çıkarıyorum.kolikmi olduk biz acabaa 😑😑☹☹☹