fadikada Motherb ne güzel işte benim kızımda öyleydi maşallah diyelim halada öyle uykuyu seviyor miniğim 🥰
simaybrcu Motherb benimki hiç uyumuyor biz de sorun galiba yarım saat uyusa maşallah diyeceğim ama yok ne şanslısınız
Bbannesi Benimki de bugün 3 aylık oldu ve arttı, sanırım 2. Ayda azalmıştı çünkü olması gerektiği gibi oldu. Ortalama 12 saat uyurken 14e çıktı çok şükür
Motherb Bbannesi 3atda artıyor demek ki sahiden bşri daha öyle demişti benim kızımda 3 ay 4 günlük 2 gündür uykusu arttı çok uyku da normal değil diye düşünüyodum o yüzden
Bbannesi Motherb gündüz uykuları biraz düzene girdi diyim, gece de en geç 9 da uyuyor sabah 6 ya kadar sadece emmek için kalkıyor 2 defa, sizinki nasıl?
Motherb Bbannesi benimkide öyle şimdi bir de 4. Ayda da uykular azalırmış acaba doğru mu deneyimleyen var mı