Baakpnr- bizde öyleyiz 6,5 aylık bugün ilk dişi çıkardı. Gece bağırtıyla uyanıyor gündüzleri yarım saatte bir kalkıyor gündğz uykusu yok gibi bir şey. Ama gerilmemeye çalış canım . Enerjiyi direk hissediyorlar. Bugünler geçecek ve geriye dönüp baktığımızda diyeceğizki oda böyle yapmak istemezdi, büyüdüğü için endişeli çünkü ne olduğunu, dünyayı bizi anlamaya tanımaya çalışıyor. Sancılı bir süreçten geçiyor. Onu daha çok sarıp sarmalamalıydım ona daha çok sığınak olmalıydım diyeceğiz. O yüzden her anın tadını çıkaralım. Uzun zamandır sabah 5:30dan sonra öğlene kadar uyumuyor ama napalım geçecek diyip şükrediyoruz🥰