prensesannesii3 Kızlar bi problem oluyormu emzirirken lazer epilasyon yaptırınca. Artık çok sıkıldım kıldan tüyden hiç vaktim olmuyor lazere başlamak istiyorum
Kader_1002 prensesannesii3 Ben de önümüzdeki ay baslicam ben sorduğumda bebek 3 aylık olduktan sonra yapılabilir dediler.
Kubraybars prensesannesii3 yaptirabilirsn canm ilk 5 aydan sonra sıkıntı olmuyor diye biliyorum bende giriyorum çünkü:)