yeniannea açıkcası her bebeğimin gelişim basamaklarının farklı olması gibi bu da bebeğinize bağlı ve doktorunuzda demiş bebeyatmazla başlayın diye. En iyisini o bileceği için oturtmaya başlayın biz üçüncü ay kontrolünde oturmaya hevesli dediğimizde oturtmuştu ve mutluluğunu görüncede bize oturmak istediğinde oturtun o zaten oturmak istemediğinde kendini başka pozisyonlara alır ya da ağlar kendini ifade eder demişti. O günden beridir oturtuyoruz 4 ay 8 günlüğüz 😍