Merhaba, bende çok zorlu bir emzirme süreci geçirdim. Meme ucum hiç yoktu emmeye çalışırken hep yara oldu ememedi sonra silikon uç kullandık 3 aylık olana kadar ara ara (meme ucu çıktıktan sonra) hep silikon ucu çekip kendi mememi vermeyi denedim zorlamadan. Bebekler en çok banyo sonrası meme tutuyor dediler öylede denedim sürekli gerçekten sonunda işe yaradı. Sizde deneyin isterseniz İşe yaramasada emiyor olmasına bile mutlu olun en azından doyuyor 🙏🏻