Minik_kahraman1 Kızlar 2 buçuk aylık bebeğim var doğumdan sonra bir kere regli oldum siz kaç defa oldunuz bu arada Normal doğum 21 yaşındayım
Minik_kahraman1 MelikeBade bazen süt koruyor diyorlar 2 senede olmayan varmış ama ben bir kere oldum sonra olmadım
Familyboy Doğumdan sonra ilk 1 sene düzensizlikler normal kabul edilir bir sıkıntı yoktur doğum sonrası vucüdün eski haline dönemeyen çalışıyor
MelikeBade @Minik_kahraman1 bazen olacak gıbı ağrılarım falan oluyor ama tecrubelı anneler sağolsun cok fazla post okudum boyle öğrendim aetık🙂