balsevdigim Hanımlar bırakıyor muyuz. Yaşına 15 günü var evdeki 10 gün anca yeter yeni almıcam ona gore
Cansuece balsevdigim bırakıyoruz 🥳 kızım yaşını doldurunca doktor artık gerek yok dediğinde çok sevinmiştim.
balsevdigim Cansuece Ozgezafer ozlem_3458 teşekkür ederim hepinize, doktora danışayım o zaman farklı söylemişler😇
denizanasi9 Bizim doktor güneşe çıkmadığı zaman verin demişti 2 yaşına kadar ama bende düzenli vermiyorum