Kizlar oturdugumuz ev 8 ay once satildi yeni ev sahibi bekledi sagolsun ama artik tahammulu kalmadi biz de bu surede ev baktik ama yok. Simdi ev bulduk ama icindekiler ay sonu tasinacak. Bize 15 denilmisti biz de ev sahibimize bu tarihi vermistik o da eger cikmazsaniz 6 bin alirim dedi. Bu arada depozitomuzda var icerde. Fakat diger taraf cikmadi ve ay sonuna kadar da cikacaga benzemiyor. Bu adam bizi cikarabilir mi istedigi parayi alabilir mi? Umarim anlatabilmisimdir, cevplarinizi bekliyorum.