Şuan hastanede yatıyoruz bebeğimin kan ve akciğerlerinde enfeksiyon varmış nötrofil değerimiz 240 Perşembe günü tahlil yapılacak eğer 600 u geçerse taburcuyuz geçmezse hematolojiye sevk edicekmis doktor bizi hematolojiye neden sevk edilir hematoloji neye bakiyo bilgisi olan var mı