010422 Kızlar nasıl geçirdiniz bende var Bir sürü mor mor duruyo nasıl gitcek iki ay oldu doğum yapalı azalmadı bile
tugbac 010422 ilk çatlaklarım biraz saydamlaştı ama sonlara doğru çıkanlar hala kıpkırmızı off🥲 gerçi daha 2,5 ay oldu doğum yapalı bakalım…
LadyGugu 010422 Hamilelikte karın çatlağım olmadı ama ergenlikten bacaklarımda çatlaklar var ve maalesef geçmiyor ama renkleri açılıyor zamanla ve daha az belli oluyorlar.
bombacimulayim Uyuz olunca geçti😀 kullandığımız kremler derimi o kadar soydu ki neredeyse bütün çatlaklar yok oldu. Çok derin bir iki tane kaldı sadece onlar da karnımın altında