20 aylık oğlumun kelimeleri az gibi geldi bana .
Anne ,baba,dede,nene,hav hav,miyav,hala,abla,alkış,nerde,yaşasın,beybi,abi,cici,cikcik,acidi, mama,hem diyor memeye ,hoppala,no no , ciz diyor sicak şeylere. Sizce nasıl.
Televizyon izliyor sinirli şekilde olmasına özen gösteriyorum hic açmak istemiyorum aslında ama şunun pişmanlığını çok yaşıyorum duymadığı zaman dışarıda telefon dan açtım şimdi telefon için ağlıyor. Uçak moduna alıp İnterneti kapatıp veriyorum giremeyince atıyor bor zaman sonra varmi başka öneriniz napabilirim çok pişmanım.