Bebeğim 18 aylık. Son zamanlarda iyice mızmız oldu. Her şeye ağlıyor. Kucak istiyor sürekli. Pek söz dinlemiyor. Çok iyiydi aslında neden böyle su anlamadım. Diş de çıkarıyor. Bu da etkili muhakkak.suan gebeyim hormonların da etkisi sanırım ben de çabucak sinirleniyorum. Yani içim içimi yiyor. Ne kadar ona hissettirmesem de anlıyor sanırım. Bu 2 yaş sendromu nasıl bişi ne zaman başlar ??? Çok mu sıkıntılı bir dönem ???