merabalar bebegim 10 buçuk aylık hemen hemen hergun parka götürüyorum her gittigimdede yaşıtı bi bebek görüyorum onlar bebeğimi görünce seviniyorlar çırpınıyorlar mutlu oluyorlar ama benim oğlum sadece bakıyor yaşıtlarına ilgi göstermiyor bakıyor izliyor göz teması kuruyor ama gülüp sevinmiyor sizce bi sorun mu ne zaman yaşıtlarına ilgi gösterir sevinip mutlu olur