Kızlar merhaba. Kızım 3. Aya 11 Haziran da girdi. Bu zamana kadar arada takviye mama artı emme ile devam ettik kızım beni emse emse 5 dk emiyor göğüs ucum yok slikon uçla emiyor. Her emişte ağlıyor bağırıyor geri itiyor kendini çğnkğ silikon uçla süt bi sure sonra çok zor iniıyo sağıp biberonla vermeyi düşünüyorum artık. Çünkü çok yıprandım. Belki beni yargılayanlar olucak emzirmiyor diye ama doymuyor bu şekilde eminin bundan uyuyamıyor dalamıyor 3 4 dk sonra memeyi bırakıp ağlıyor. Sütümü sağsam 2 saatte bir sütüm biter mi ?