KeremMomm Bugün bunları farkettim evimiz sıcakta değil sıcaktan mi çıktı sizce başka bişey mi ve bugün sürekli uyku halinde tam uyumuyor ama baygın gibi sizce bunlar ne``
EkiminAnnesi KeremMomm sıcaktan gibi duruyor benim bebeğimde de oldu alerji diye korktum teni çok hassas ama 1-2 güne geçti her gün duş aldırın 🌸
Minnakordek İsilik gibi duruyor terlemeye de başladıysa gayet normal günlük yıka bence her defasında sabun şampuan vs kullanma bir de gece yatmadan gül suyuyla silerseniz geçer 6 ay ve ustuyse de Su icirin geçmiş olsun 😊
KeremMomm Minnakordek bende öyle biliyorum ama o kadar halsiz ve uykuzsu gibiki el ayak hastalığı olabilir mi diye aklıma geldi
KeremMomm Minnakordek şimdi ateş de çıktı sanırım isilik doğru haksızlığı başka şeyden teşekkür ederim görüde yazdığın için 🌸