Arasmomy144 Nesrinisa Nöroloji gördü bir kaç aya yürür dedi gerçekten öyle oldu 1 hafta sonra yürüdü bebeğim 17 aylık götürmenizi tavsiye ederim
Nesrinisa Melis84 kendi kendine evin her yerini geziyor ama tutarak kendi kalkıyor duvardan koltuktan destek alıyor. Parka götürüyorum orda da kendi dikiliyor ama destekli banklara felan tutuyor destek dediğim de sadece bir parmağımdan tutuyor. Ama desteksiz asla durmuyor pat oturuyor.
Derinkusum Benim kızım da 15 ayı bitirip 16 dan gün alacak ve yürümeye dair bişey yok onun dışında herşeyi yapıyor ama yürümek yok bende yavaştan huzursuzlandım valla normalde rahattım
Wilma 16aylık olucaz nerdeyse bizim kız da yürümüyor,koltuk kenarı tutunarak heryere gidiyor asla ellerni bırakınca kımıldamıyor,doktor herşeyi normal dedi 1-2ay daha bekle olmadı nörolojiye gidersn dedi ama bülmiyorum öyle bekliyoruz bizde..