Hanımlar merhaba. Mochi süt toplayısı kullanan var mı aranızda ? Kullanımını internetten araştırdım hatalı kullanmıyorum ama Ben kullanırken evet sütümü topluyor fakat resmen kan oturuyor çok canım yanıyor. Aranızda bu durumu yaşayıp çözüm bulan var mı acaba