Ben bebeğim emmiyor diye emzirme danışmanı tuttum eve geldiğinde bebeğim gürültülü kaka yaptı bende ona sordum bı bilginiz var mı diye oda sütüme baktı ve çok tazyikli geliyor yutkunmada gecikiyor ve birden hepsini yutmya çalışınca arada havada yutuyor oda bağırsaklardan kaka yaparken gürültülu bı şekilde yapmasına sebep oluyor dedi benim bebeğimde alerjik diye düşündük çünkü gürültülü kaka yapıyordu ama ne kanda ne deri testinde alerjisi çıkmadı bebeğim emmeyi kesti gürültülü kaka bitti.